Bewertungen von Far East Nieuwegein
Neue Beurteilungen
Janny
Helemaal perfect gegaan. Precies op de tijd wat ze aangeven
G
Jo
Yummie beef was weer heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Desiree
Weer heerlijk gegeten
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Hans Stins
top chinees was weer erg lekker
Jb
Beste in Nieuwegein
Melissa
Bert spelt
Het eten was warm gebracht en erg smakelijk
Judith
Heerlijk gegeten, het eten was goed warm en smakelijk. Bedankt 👍🏻
Elaine
Goede service, lekker snel, fijne bezorging en niet te vergeten, het eten was weer als vanouds heerlijk.
Marjon
gh
G
Fam M
De beste kip loempia ever.
Arie
Daar de bestelling eerder kwam dan verwacht werd de bel niet gehoord.de bezorger belde mijn mobiele nummer en wachten tot er wer open gedaan.prima service.
Niessen
Mijn bestelling stond al klaar op de afgesproken tijd. Ik werd als altijd vriendelijk geholpen. Ik zal zeggen ga zo door
Geert
Het was weer goed en lekker
Joop
N.v.t het was weer perfect en lekker
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Fam f
Aernoud Enzlin
Duijveman
Het eten was heerlijk en precies op tijd alleen was de bami niet erg warm de rest wel
Loes H
Zoals altijd, het was overheerlijk! De ossenhaas Uitjes waren verrukkelijk en de saus en groente smaakte ook prima. En ondanks de drukte en file op de weg toch redelijk snel ontvangen.
Anna
Op tijd bezorgd,was weer heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Esther Moes
Wat is de Yummiebeef toch heerlijk!!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Sabrina Griekspoor
Het eten was weer heerlijk. Duurde niet lang voordat het er was. Vriendelijke bezorger en personeel
Ger Stevens
Weer top ! Op tijd afgeleverd en weer uitstekend.
Jasper
Veronica de Ruijter
Bezorgers zijn vriendelijk.
G de Froe
goed eten, op tijd bezorgd.
Gerrit
Altijd goed en perfecte service.
Henk de Reus
Zelf gehaald en was top.
Nees
Eten was zoals altijd perfect,op tijd bezorgd.
Corry Pommer
De bezorger was erg aardig en het eten was heel lekker.
Bert Broersma
Altijd goed.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Veronica de Ruijter
Allemaal goed.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Diekemajan
Zoals altijd weer perfecte kwaliteit en ook weer op de afgesproken tijd geleverd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
FK
Het was weer super en keurig op tijd bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger. Top
Hendrik van der Pijl
Maaltijden snel geleverd en warm. Chinese bami met kip en groenten was prima.
Henk
Ferry
Bart
Jammer dat er zo weinig saus bij de sate zat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Robert Scholten
Precies op tijd, warm en super kwaliteit
Toby
Zoals altijd top lekker gegeten snel geleverd
Koberg
Snel bezorgd en lekker eten top.
Vaste klant
Altijd goed en op tijd!
Gitta
Heerlijk
Veronica
Lekker eten Vriendelijk bezorgers
Ron Zillig
Het eten smaakt prima, goede porties, en keurig op tijd.
Reninka
Altijd erg lekker en op afgesproken tijd bezorgd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Van Poppel
Prima!!
H
Loempia’s zijn super!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Vd Eshof
Heerlijk gegeten, goed op tijd bezorgd. Verbeterpuntje betreft de onduidelijkheid over de bijgerechten, maar ik denk dat jullie dat vaker hebben gehoord. Verder echt top!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Lana
Het was weer zoals vanouds heerlijk! De beste chinees van Nieuwegein! Bezorging ..prims op tijd!
Geert
Het was goed en lekker
de klein
Was snel en lekker
Ko berg
Snel bezorgd en heel goeg eten.
Geert
Heerlijk gegeten. Alle gerechten uitstekend. En bezorging perfect op tijd.
Gitta
Heerlijk
Diana
Jeannette
Uitstekend!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
v/d mark
Jack
Eten was nog flink warm en lekker en vlot bezorgd!
FK
Super snel bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger. Het was weer genieten van een heerlijke maaltijd 👌
Ad
Heerlijk gegeten en zal morgen ook gebeuren. Altijd kwaliteit wat geleverd wordt.
M. Enzlin
Altijd goed. Daarnaast word je aan de balie heel fijn geholpen door een vriendelijke jongeman
Rita Groenewoud
Grote, goed gevulde loempia. Voor mij een heel maal.
Wim49
Al een aantal keren bestellingen gedaan: Kwaliteit goed en bestellingen op tijd geleverd. Wim49
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Anna
Het was weer superheerlijk. Bezorger was iets later door vreemde bon,maar geen probleem. Ga zo door!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Gerry Vendeloo
Zeer tevreden over Far East. Wij hebben heerlijk gegeten en mooi op tijd bezorgd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Gerda van Zelst
Voor 1e paasdag de chef's special besteld. Keurig op tijd en heerlijk gegeten, meer dan genoeg voor 4 personen, echt een aanrader!
Rijp
Heerlijk gegeten! Er was genoeg voor iedereen en het was optijd en goed warm!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
de klein
JAG Keller e.v.Jacobson
De loempia's en pangsit goreng waren heerlijk. De pisang goreng was overheerlijk. Tot snel
Yvonne
Vond t dit x te zout.wel goed warm
Monique Bredenhof
Goede kwaliteit en eten goed warm, bezorging prima.
Corrie Smiesing
Wim
de Baat
Is mss iets duurder, maar altijd goede kwaliteit!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Tessa
Nera
Koos
Lekker zo als altijd. Top
H. van Spijker
Prima in orde zoals gebruikelijk. Ik mis de King-do Kai nog steeds! :)
De klein
Snel bezorgd en goed op smaak
D van der greft
Zoals altijd perfect verzorgd en uitstekende kwaliteit/
Anoniem
Snel bezorgd, eten was prima, alleen heel erg prijzig.
Aartje van de Graaf
Voor de 1e keer bij Far East besteld en het was fantastisch! Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bezorger. Een dikke 10 voor het eten en de service👍
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Marcel Duffels
Was lekker hoor! En supersnel bezorging. Complimenten 👍. Ik bestel hier vaker.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Sabrina van walsem
Het is altijd weer lekker. De bezorging mooi op tijd. Totaal geen enkele probleem.
Ad
Zoals altijd .... overheerlijke gerechten 👍 Een aanrader voor culinair genieten.
Henk de Reus
Zelf afgehaald. Goede service.,was top
Brigitte
Mark van Engelen
Lia Huijsen
Zoals altijd weer heerlijk.
De klein
Er zat geen drankje bij!!
G
Johan van Asch
Marjan
Heerlijk verse groenten en lekker mals vlees
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
buizert
Ruud
Zoals altijd heerlijk. Onze gasten hebben genoten
Ray
Het was weer top (zoals altijd)!